Pages

penyakit kU!!

erm..penyakit??
pe ek penyakit 2???

based on kamus dorland---->setiap penyimpangan dari atau gangguan struktur atau fungsi normal pada bahagian tubuh, organ atau sistem yang ditandai dengan sekelompok gejala dan tanda yang khas.
w0w..panjang nye kan.


xkesah la.
bukannye nk msuk tUt0rial pon kan.

pagi tadi de presentati0n tutorial psl nutrsi penderita Dm.
waa...senang gile ko nye learning issue aliah.
mmg sgt senang tp aliah ruzanna present cm taik!!!
ni karena penyakit aku telah menyerang kembali.
ahh...tolong2.
tapi apakah penyakit aku??

yeah..ni asthma, gastric && migrain.
bed0t t0l..kenapakah menyerang pada waktu yg sm??

kenapa plak aku gastric??
sebab d0sen lab fisio msuk kul 9.15am tapi lab aku suppose abes kul 9.30.
so,breakfast aku dh telat.
paaaait!!!u lari lab, xajak!!!sgt bengang.huh..
dh la lepaskan ktorg kua lab kul 10.15.
nk g tut0 lg.
aish..------->emo tym for aliah ruzanna.
tp kesabaran 2 masih ade.
huh..


p/s kepada d0sen2 di USU:: sila consider cket kepada student anda..ni keje nk rehat jela.pe tah..ngajar dulu br g mkn la.apo la.

No comments:

Post a Comment