Pages

lelaki~~

0h ya..
kenapa dengan laki ni??

yes..
ni aku tujukan khas, special untuk kau tuh..
siapa makan cili, dia lah yang terasa pedasnya.
tapi yang pasti bukan untuk semua lelaki.
only for certain laki jek..

cerita ini berkenaan lelaki yang nk main kayu tiga, curang all the time.
xpuas ek kau ada sorang je?
cuba jadi macam fayard tuh..
setia jek.
tiba2 masuk nama fayard lak.
sori ek fayard..contoh je ni.


yeah..ni lah dia.
aku memang pantang bt0l la laki yang dok nk curang ni.
aku rasa dorg ni memang mintak sandwich kasot t0l.
kalau xsedia nak bagi commitment sepenuhnya, nk ada gf wtpe.
break jela, pastu g la main pompan sana sini.
kan senang..
g main bencong ke prostitute jela.
xde perasaan yang akan terguris nanti.

wah..emosi nya la aku.
nway,,thx untuk lelaki yang macam ni.
buat aku tak0t untuk c0uple.
thx a lot d0wh.
jangan samapai aku xkawen dah la.

p/s::ingat d0wh karma!

4 comments:

  1. hey! ada nama aku lah! hehe. :P

    siapa lelaki tuh? bagi aja makan sandwich kasut. baru dia rasa..

    ReplyDelete
  2. fayardmm2 la.sbnrnye mmg nk bg pon mkn sandwich kasot tp bazir je.huh.

    gg,,alamak..sorry.xde pulak nm u.next2 blog ok.

    ReplyDelete
  3. haha~ nama aku gak key? aku kan suka publisiti~ =p

    ReplyDelete