Pages

Huh..what a tiring day since hari ni ada exam block hematology && immunolgy system. && ++ i slept at 6 in the morning & woke up at 7 in the morning. wtpe aku tit0n lmbt sgt 2?? hah..study la. pe lg kan. dh dpt motivation dr kekasih aku! urgh..mish him....damn*..

ngant0k gile wt exam. rasa 'cam tutup mata p0n leh jwb'!!ergh..soalan dia,fuh..best la. xkesah la.aku leh remed wt..tapi if p0ssible xm0 remed paper ni.paper lain xpe la remed. hmmm..just pray for it...

dh2. enough for exam but yet waiting for next paper. t0ugher kott... pasrah jela kan..

hmmm... dok fikir psl exam, tapi hati aku, otak aku, jiwa aku ni dh melayang smpi malaysia dh p0n. sob2..bak kata kwn aku yg de bf kat malaysia, 'eh...gaya ko ni cm de bf kat malaysia, nk rindu2'. eh??perlu ke de bf nk rindu malaysia?? papi aku de, mami aku lg. tp the most imp0rtant is ADAM!! i mish u sho0 much!! whatever it is, family comes first ok. no matter what. so,i don't need a bf in malaysia to mish malaysia like crazy.

yeah..still c0unting days t0 g0 back malaysia! on 14th at 3.45pm. right after remed block HIS!

my l0ve,,,wait for me! really mish u guys...

No comments:

Post a Comment